onsdag 18 april 2007

Påskharen och jägaren


Almi och kompisen Agappe

3 kommentarer:

Rose-Marie sa...

Hur underbart söt kan man vara.
Mina underbara kelgrisar är riktiga pärlor. Tack Kakan för att du har laggt upp denna blogg.

Almi har idag varit ute och tränat apportering tillsammans med mig , Christoffer och Oliver.
Då är livet härligt om man är en go och glad springer prinsessa.

kram alla glada springervänner önskar matte Rose-Marie med flock

Unknown sa...

Jag känner den här hunden. Hon har inte bara goda sidor ska ni veta. Hon stoppar sin nos i både det ena och andra och försöker sedan slicka mig i ansiktet.HUUU! Visserligen viftar hon på svansen och försöker lura mig att hon gör det av pur glädje men jag anar oråd och vänder bort ansiktet. Men det är det ju inte alla som gör. Så kära Almi Gran , hur underbar du än är - mig får du inte pussa!
Inga-Lena

Kakan sa...

Nu har jag bjudit in dig att redigera bloggen själv, bra att sätta igång!
Du kan ju fixa om med färger och fler länkar o tips till höger osv.